onsdag 11 maj 2011

BABOR

Idag har jag arbetat på mottagningen i Stockholm och när jag var klar för dagen gick jag förbi GARM NORDIC som är en SPA-agentur för märket "BABOR". Garm ligger bara 1 minut från mottagningen och dom var jättesnälla som kunde ta emot mig när jag var klar för dagen utan att boka upp en tid.

 Jag fick med mig både make up och spaprodukter som jag nu ska testa. Det som jag gillar bäst ska jag beställa hem så att de finns till försäljning. Det finns så många underbara produkter så man vill ha allt :)


Jag hade tänkt köpa BABORs mineral make up (för att se vad jag tycker om dom jämfört med andra mineralmärken som jag tidigare testat). Då sa försäljaren på GARM att jag fick både foundation och borsten, inte nog med det...jag fick TVÅ foundation i två olika nyanser.

Jag återkommer med betyg på BABORs foundation!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar