måndag 7 februari 2011

Prisuppgifter



Då min "riktiga" hemsida inte är klar än så fortsätter jag att ha kvar denna ett tag till, men tyvärr så har jag inte hunnit lägga ut all information jag vill ha med här än, och på grund av tidsbrist så får det tyvärr bli små uppdateringar när det väl finns tid.

Jag har tidigare haft min verksamhet i Stockholm innan jag flyttade den till Norrtälje. Nu kommer jag som ni flesta redan vet ha min verksamhet i båda städerna vilket gör det lite mer komplicerat med uppgifter om både behandlingar och priser.

En del behandlingar och träningskoncept som jag erbjuder i Norrtälje kommer jag INTE att erbjuda i Stockholm (pga lokaler, samarbetspartners mm). I Stockholm har jag också en helt annan lokalhyra och samarbete med andra företagare vilket göra att jag måste hålla högre priser då det även är högre kostnader osv.

När jag flyttade min verksamhet till Norrtälje första gången från Stockholm sänkte jag mina priser ENORMT mycket pga att jag där fick mycket lägre lokalhyra samt att marknaden ser helt annorlunda ut där.

Jag ska ordna en länk för de olika prislistorna men än så länge får ni tyvärr mejla eller ringa mig om ni vill veta priserna för behandlingar och träningskoncept.

AtlasPROfilax är priset dock detsamma oavsett vilken stad man arbetar i eftersom alla atlasprofs över hela världen ska hålla samma pris.

Jag har precis kontaktat ett företag som förhoppningsvis kommer att göra en ny hemsida åt mig där det kommer att bli lättare att finna information osv. Hoppas att ni har överseende med detta ett tag till.

Hälsningar Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar