onsdag 1 december 2010

Galvanisk ström-behandling


Galvanic Spa-behandlingar

Med den här apparaten kan man med hjälp av olika munstycken och produkter få fantastiska resultat inom flera områden som ex; acne, eksem, fet/torr hy samt förebygga och ta bort oönskade linjer. Man kan också jobba med maskinen i hårbotten om man använder munstycket som ser ut som en kam och medföljande hårprodukter för att få tillbaka hårväxt.
Sen kan man även använda den på celluliter med cellulitgel eller på ömma muskler tillsammans med liniment.

Med hjälp av galvanisk ström så klarar produkterna att komma ner genom alla hudlagrena på djupet. Produkterna innehåller även agelock vilket innebär stoppande av åldrande.

Jag började använda dessa produkter genom Christina Schollin när jag hyrde in mig i hennes salong på Gamla stan, Stockholm. Då bestämde jag mig också för att arbeta med dessa produkter och behandlingar. Jag är jättenöjd med denna maskin och produkterna och kan varmt rekommendera dom.
Priser ser du under flik "behandlingar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar