måndag 6 december 2010

Synen

Jag kom på en annan sak som jag upplevde precis innan jag gjorde min atlaskorrigering, nämligen att jag fick ont i ögonen. Jag kunde inte ens himla med ögonen och så fort jag skulle påbörja att himla med ögonen så "fastnade" de halvvägs. Det blev tvärstopp. Det gjorde också ont "bakom" ögonen liksom. Innan jag bestämde mig för att göra en atlaskorrigering så läste jag om en kvinna som skrev samma sak om hennes ögon och hon hade gjort en atlaskorrigering som hjälpt henne. Hon hade självklart en massa andra symtom också men hon är den enda jag hört varit med om samma sak som jag med ögonen. Har du upplevt något liknande? Skriv och berätta!

Jag rekommenderar att du gör en synkontroll hos optikern ca 3 månader efter en atlaskorrigering eftersom det ofta också påverkar synen (positivt) då det går som flest nervtrådar ut till ögonen. Om det visar sig att synen förbättras så kan de gamla glasen ha för stark styrka vilket kan bidra till huvudvärk mm.
Jag har flera klienter som har fått bättre syn efter atlaskorrigering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar