måndag 6 december 2010

Vad vill du läsa mer om?

Hej!
Igår blev det en lång arbetsdag så det kändes skönt att börja lite senare idag. Du vet väl om att du även kan boka behandlingar hos mig på söndagar samt sena kvällar?

Vad skulle ni vilja läsa mer om på min blogg? Jag kommer att börja skriva om SPA då jag även är spaterapeut och har jobbat på flera spa-anläggningar samt om spaprodukter.
Jag kommer även att skriva mer om kost, träning, stresshantering men självklart fortsätta skriva ännu mer om AtlasPROfilax® metoden och saker som kan vara ett bra komplement till det.

Jag skulle också vilja få era klienters berättelser om hur ni upplevt behandlingar hos mig, så att andra kan få läsa det. Kanske kommer de att känna igen många av de symtom som ni varit med om eller helt enkelt blir inspirerade att prova på själva.

På bloggen kommer jag också att ta upp vanliga frågor & svar så att ni själva lätt kan hitta svar som ni söker. Självklart kan ni alltid höra av er till mig om det är något ni undrar över då jag inte kommer att ta upp allt här i bloggen.

Jag vill även meddela att min telesvar på mobilen inte har fungerat riktigt som den ska och därför har jag inte kunnat lyssna av meddelanden. Jag ber om ursäkt för det!

Hoppas ni får en trevlig dag!
~ Keller ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar