lördag 1 januari 2011

År 2010 och nya planer

Hej!
Hoppas att ni haft en fin jul och nyår!

Jag vill bara påminna om att jag kommer att resa till Västervik 17 januari. Om du inte har möjlighet att komma på behandling då så kan eventuellt den 16 januari också funka. Detta gäller behandlingsmetoden AtlasPROfilax. Eftersom det inte finns någon atlasprof i vare sig Västervik eller i städerna i närheten så är detta även ett unikt tillfälle även för de som bor i Norrköping, Tranås, Oskarshamn osv då de inte behöver resa till Norrtälje, Örebro eller Skåne för att få behandling. Hör av er snarast för bokning.

Vad hände då år 2010 i företaget?
Jag utbildade mig till Atlasprof
Arrangerade dessutom så att AtlasPROfilax utbildningen kunde hållas i Sverige för första gången i världshistorien (OCH i mina lokaler dessutom)
Hjälpte till på ett Hälsoexpo i Malmö
Hjälpte till på ett Hälsoexpo i Norrtälje
Jobbade fortfarande som spakonsult på spa-anläggningar
Hållit föredrag om AtlasPROfilax-metoden i Skåne
Ställt ut på hälsomässa i Stockholm
Inlett samarbete med Camiflex i Upplands Väsby
Hållit föredrag om AtlasPROfilax-metoden på Väddö Folkhögskola

Förrutom detta har jag haft fullt upp i studion med både behandlingar och träningskoncept. Och för att inte tala om alla reaktioner jag själv gått igenom efter min egna atlaskorrigering och de har varken varit få eller smärtfritt men jag är ändå tacksam över att jag själv fått gå igenom det då det har gett mig nyttig erfarenhet som jag sen haft användning för i mitt yrke. (Det är långt ifrån alla som får gå igenom så mycket reaktioner som jag gjort men det händer). Det var iallafall värt det då mina flesta besvär försvann med en gång dels inom kort tid efter korrigeringen. Det var "träningsvärken" som var jobbig då kroppen korrigerade sig till rätt och rak hållning i skov månader efter korrigeringen. Nu känns allt bra och det var helt klart värt allt jag har fått ta mig igenom!

2010 handlade mest om att gå igenom AtlasPROfilax själv och ta lärdom av mina erfarenheter samt börja hjälpa andra människor. 2011 kommer jag att satsa på att utveckla företaget, synas mer, skaffa personal och samarbetspartners och kommer även att starta upp mitt företag i Stockholm.

Jag ser fram emot att få hjälpa fler människor med denna revolutionerande metod "AtlasPROfilax" samt att inspirera så många som möjligt att se hälsa som en livsstil!

~ Keller ~



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar