lördag 15 januari 2011

Svar; ja jag känner till det!

Nu har jag tagit bort de två senaste inläggen för de var så otroligt negativa och det är inte något sånt jag vill förmedla här på bloggen.

Men det fanns en anledning till varför jag skrev som jag gjorde och jag tycker fortfarande att det är fruktansvärt det jag har fått höra.

Många frågar om jag har hört talas om Atlantotec och andra företag som korrigerar atlaskotan och jag vill bara återigen tala om hur viktigt det är att man går till en riktig atlasprof som finns registrerad på www.atlasprofilax.com.

Vi har särskilda försäkringar som gäller just atlaskorrigeringar.

Jag har hört och sett så mycket vid det här laget att ni förmodligen skulle få en chock.

Jag ska inte dra upp några detaljer men säger bara en sak för ert eget bästa; om du funderar på att göra en atlaskorrigering så läs på www.atlasprofilax.com för att hitta den atlasprof som är närmast dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar