söndag 28 november 2010

AtlasPROfilax i Sundvall???


I fredags hade jag enbart klienter som inte var ifrån Norrtälje. De flesta kom från Stockholm förrutom en klient kom ända ifrån Härnösand. Tänk att de verkligen tog sig hit trots vinterhalkan. De berättade att man bara kunde köra 70 km /tim på motorvägarna och att det låg bilar i dikena lite här och var.

Jag pratade med klienten från Härnösand om att åka upp dit och hålla föredrag om AtlasPROfilax®-metoden och göra atlaskorrigeringar. Om du känner någon som du vet/tror skulle behöva en atlaskorrigering eller du själv och bor uppåt i landet så hör gärna av dig till mig. I dagsläget finns det ingen atlasprof® ovanför Norrtälje så passa på ifall jag åker uppåt för det kommer jag inte att göra regelbundet.

Än så länge är det oklart med plats och datum men om jag får in fler intresseanmälan så blir det lättare för mig att planera. Troligtvis kommer det att bli i Sundsvall.

~ Keller ~
info@kellerspafitness.com eller atlasprofilax@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar