söndag 28 november 2010

Föredrag i Skåne

För ca en månad sen flög jag ner till skåne där min mamma arbetar som massageterapeut och undersköterska, hon skulle också utbilda sig till atlasprof så jag åkte ner för att göra en undersökning ifall atlaskotan fortfarande låg i sitt rätta läge på henne (vilket den gjorde). Hon gjorde sin atlaskorrigering hos mig när hon var på besök i Norrtälje.

Sen hjälpte jag henne att förbereda inför utbildningen då den skulle hållas i hennes lokaler, precis som det var för mig. När jag utbildade mig till atlasprof så var det första gången man höll utbildningen i Sverige och då anordnade jag allt så att vi var i mina lokaler. Det är en del att tänka på och man ska bland annat samla ihop 100 st personer som vill ha behandlingen av elever.

Så jag höll föredrag i två dagar och folk bokade upp sig på behandlingar.

När jag kom till väskkontrollanterna på Sturup flygplats sa en av kontrollanterna -"Är det din whiplashväska"? Jag blev lite snopen över att han visste vad det var för något, annars brukar man få stå där och hålla ett helt föredrag (vilket ioförsig kan vara bra då det blir gratis marknadsföring inför alla resanden). Han hade tydligen inte själv gjort en korrigering heller men han hade hört talas om det, bara positiva saker kan jag tillägga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar