söndag 28 november 2010

Hälsoinspirerad mässa Polstjärnan


14 oktober ställde jag ut på en hälsoinspirerad mässa på "Polstjärnan" i Stockholm.
Det var "Friskvårdschecken" som ringde upp mig när jag var i skåne och frågade om jag ville ställa upp på detta, jag tyckte det lät kul och var inte fullbokad den 14:e så det tackade jag ja till. Dock var det inte så långt kvar tills dess när dom kontaktade mig så det blev lite brådis att fixa flyers, skyltar och allt annat man behöver men jag är van vid såna här impulsgrejer så det gick bra.

Här höll man föreläsning och prisutdelning från tipsrundan.

Jag gav bort en atlasprofilax i presentkort till vinnaren. På tipsrundan var det tre-svars alternativ men sista frågan som var hos mig blev en utslagsfråga. Egentligen var det två frågor;
1. 1993 kom Rene C S på en revoultionerande metod, vad heter metoden?
2. vad går metoden ut på?

svar; AtlasPROfilax och med den metoden korrigerar man atlaskotan till sitt rätta läge.
Detta var en stor fördel för mig då det i stort sett krävdes att deltagarna stannade upp och pratade med mig om metoden samt tog broschyrer och såg på atlasprofilax-videofilmen för att dom skulle kunna få veta svaren. Det är ju inte många som känner till atlasprofilax och på dessa frågor kan man ju inte svara a b eller c.

Efter mässan åkte jag tillbaka till studion och där tog jag emot en klient kl 19-20 så det blev en ganska lång dag med tanke på att jag åkte iväg till mässan vid halv 7-7-tiden på morgonen + att mässor kan ta en del energi. Fast det ger ju energi också såklart :)

De som arrangerade denna mässa var Friskvårdschecken och Carema care.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar